Thursday 7 April 2011

hhhaaaaccackerssssss~~~~~~~

hackers???pe pendapat korang ttg hackers ni??
aku mmg x ske n x gemar ngan hackers ni.......
menyampah mak..huh!!!!!
sebut psl hackers ni...aku ad 1 story.....semalam fb my bff aku kena hack...
aku ingat kan membe aku yg on9 rupe2nye org len....
yang aku hanginnye...dier ni x de insurans....aku p g bidas la balik (aku pns baran)...
leh dier ckp degree pon bukan leh bw ke kubur..
mmg otak dier x berkembang kan
lam islam pon suh kiter menuntut ilmu hingga ke ngri china..
aku bidas la..setakat nk jd kuli tu SPM n STPM jew mmg la layk (bukan nk merendahkn SPM or STPM...aku geram kat dier sebenarnye...)
pas2 dier ckp g, x yah nk speaking2 x yah nk berlgk2.....kite 1 malaysia so speak in malay..
aku ckp la sbb 1 malaysia la kena taw bnyk bhsa...
tetiba lak dier gtaw he can speak in 3 languages..(aku x tanye pon..)
aku punyer kegeraman da meningkat nieh..aku pon ckp la aku leh ckp 4 bhs (aku x taw pon sebenarnya...ahhhahaa) pas2 trs dier diam....
ha!psl SPM and STPM tu dier mrh, dier ckp dier master holders in law...time tu nk jew aku bidas.."abis tu ko pon bwk la master ko p kubr skali"...sbb dier ckp kat aku "oh, ad lagi ingat da p kbur bw degree"...cam babi jew ayt dier kan...da tu nk merendah2kn org lak...mmg la aku ni kurang bab agama...tp halal or haram, dosa n pahala tu aku taw la...abis tu dier ingat dier ahli agama kew??
kalu dier ahli agama nape dier wat keje kotor tu??
men hack2 fb org??x taw la mazhab mn yg dier ikot....ish3...
pas2 dier da x de modal nk cr gdh ngan aku...dier komen lak aku punyer username fb..hei,
ikot ske aty aku la nk letak nm pe pon....at least aku x guna kewarasan akal aku ke arah perkara2
puaka cam dier wat tu.....aku mmg bengang ngan mamat ni..da la nk menipu x pandai...
geeram aku ngan dier ni.....tetiba suka aty mak bapak dier jew komen wall aku...eeiii, malang tol sape dpt laki cam dier tu...kalu pompuan mulot 'puaka' aku leh thn kalu lelaki...aku mmg x thn..x macho dowh lelaki mulot puaka...mintak2 la aku dijauhkan dpt laki cam2......ish2....so korang aty2 la, skank ni hackers sme da menggila...aku x taw la nape dorang ske sgt wat cam2..arap2 dorang ni insaf la...kecian,kalu dorang ahli agama pas2 men hack2 org punyer laman sosial, mmg kecian..kite doa jew la spya mereka ni berubah ye....amin2~~~

No comments: