Thursday 7 April 2011

BusY dAys~~~~~!!~~~~

hu3...2-3 ary ni busy yg teramat sgt...ngan test lgi, ngan assignment lgi..pas2 aku busy ngan persiapan dinner lagi....hu3...esk dinner akan bermula...nge3~~~~~aku ske aku ske...suka pon suka la jugak....assignment aku lom siap lg nieh..aduyai, aku  da pening da ni....ni pon br jew bgn tido...mlm ni nk siap kn bibliography...pas2 nk cr bhn tuk assigment 1 g....hu3...penatnye jdi student kan.......td after siapkan assgment aku kuo la p makan kat "K.A.N.D.A.N.G" pas2 tetiba aku 6pak ajai..hu3...mungkin dier br abiz bg lecture kat cni kot....kwn aku lak, perabun orgnye aku tunjuk2 dier dok tanye mana2..sampai si ajai n da geng tu terperasan yang kitorang dok tgk2 kat dier..hu3....kwn2 ajai ni encom jugak orgnye..he3..(dok menggtl jew..ishhh2)...semalam babun mn ntah hack kawn aku punyer fb...aku x taw kot2 dorang ni da berpakat...kate kwn baek kn op coz aku perthnkan kwn baek aku..tp dier cam x hargai jew..huk3.....sedih jgk la.....tp x pe la....pasni aku x nk la amik taw g pe2 pon psl dier....ssh kan kalu camni....ckp friend 4ever...huk3.......

No comments: