Thursday 7 April 2011

hacckerssss~~~

isu skrang ni ialah pasl hackers....
pe korang fikir psl hackers?????
kepopularan n keactivitian dorang skarang ni makin menjdi2....
da popular cam orang minyak lak aku tgk..
yg bezanya ialah hackers ni orang minyak siber.......
ntah la beb, aku pon da naek menyampah ngan dorang nieh.....
btl2 slh gunakan kepandaian dorang, kewarasan akal dorang....
pe yg dorang fikir pon aku x taw, kalu dorang nye laman social kenal hack taw lak dornag
nak hangin2 satu bdn...cam ngok jew kan....
sebut psl hacker sni aku ad story..
smlm fb my bff kena hack.....aku ingt my bff yg real so aku komen kat wall dier..
coz dier ad post smthing..
mula2 dier replay komen aku after that dier delete komen aku ..
aku cam pelik..aku kol bff aku tanye dier, dier ckp dier x on9 pon..
hackers ni punyer keje, siap ngan status bff aku, profile bff aku dier p ubah2...memandai dier jew kan..
pastu post yg ntah pe2..(aku rse dier desprte asgt nk ad makwe kot...)aku pon pelik la nape bff aku post dulu dier anti laki??rse2nye x...
musykil2..aku try la chat nagn hackers ni...mula2 ok la....after that, dier mula wat aku bengang..(i think i know who is it)..kte2  dier cam 'puaka' jew...malang tol sape yg dpt laki cam dier tu...
korang mesti pelikkn camne aku leh taw dier laki or pompuan...
aku cakp dier laki sbb dier yg bg hint kat aku yg dier tu laki...
hahahahahaa.....aku x leh blah tol ngan dier ni....
yang terbaru lak aku dpt berita, housemate aku pon kena hack fb dier....aduyai...
nape la ngan dorang sme ni.....x takot mati ke pe...pe yg best sgt hack2 org ni ek????????
pe kate kite hack dorang blk...kite bako , kite bako...hahahhahahaha......arap2 hackers sme ni dpt la pengajaran t..aku nk sgt dornag sme kena dkwa...ngeh2..kite kan ad undang2...so kiter guna la undang2 tu..g pon kiter pengguna....hak pengguna mesti diutamakan..:D...

No comments: