Monday 4 April 2011

UKISS IN MALAYSIA

waaaaahhhh.....aku teruja..ary ni dpt gud news...UKIss mai malaysia..ngeh2....tp aku lam dilema nk p or x nieh.....hu3...aku nk p tp masalahnye no money..so aku n da geng ngah giat berusaha untuk mencari mn contest yg melibatkan UKIss coming malaysia next month...hhehehee..arap2 kitowang dapt free ticket..x mhl x pe asalkn dpt  tgk dorang secara live....aku teruja sgt2 ni,....tp aku mesti sedar dr bhawa aku ad test on wednesday and friday..also on friday aku ad dinner...huk3..kenapa aku bz sgt2 nieh..assigment aku pon aku lom siapkan lgi..kerisauan melanda (tp sempat g aku mencatitkan sumthing kat blog aku  nieh)....huk3...fuhh~~~malam ni aku rse mls lak nk study ntah la aku pon x taw kenapa....aku x ske suasan yang bising time aku study or siapkan assigment....member kwn aku mai rmah kitowang wat assgmnt ok la aku x kisah sgt tp jenis membe aku sorang ni dier mcm x reti nk hormat org len (pd pdgn aku la)...yela bke muzik kuat2 buke setakat nk dgr dier jew...x yah la nk buke kuat2 po...msg2 da ad hiburan msg2 kan....x yah nk  melalak sgt la....aku bkn pe, juz respect others la kalu dier ad test taw lak dier nk suasana yg tenang2.....satu g mslah housemate2 ak ni agak pemalas la orgnye....ya allah, ntah la dorang nieh aku pon x taw nk kate pe..aku nk mrh2 pon dorang da besar..pe salhnye tlong2 sapu lantai ni mop lantai nieh...ad la sorang dua yg buat tp wat pon sebulan sekali kot.....rambut2 merata2 bkn nk tlg sapu, rambut dorang gak bkn rambut org len..kdg2 fed up gak asyik aku jew yg wat sme bende..sampah tu selagi x berulat x baung..msg2 pandai berkata2 srh org tu suh org ni..tp tu la bende tu ttp kat c2....huk3....aku da geram sgt2 nieh...ntah la msg2 gtaw x ske wat keje umah except basuh pinggan,...cam hampeh...huh! x nk wat ckp x nk wat.....1 g aku geram ngan tetamu2 yg bertandang, nk mask umah orang buknnye nk ketuk pintu lu..men terjah jew..pe dorang ingat rancangan terjah ke pe........ishhhh....
ok2 back to UKIss, t aku post pe yg aku taw pasal fanz meeting nieh n kepda kipas ssh mati kpop jom la trun ramai2 meriah kan event ni ye,.......

UKISS FANMEETING IN MALAYSIA 2011

FANMEETING IN MALAYSIA ~28 MAY 2011~
Ticket & category:
RM150 - show tickets/fm only
RM250 - handshake, posters & a chance to be selected for game on stage
RM450 - autograph, a chance to be selected for game on stage & group photo
RM800 - dinner, tea or lunch with artiste
Saturday, May 28 2011
8:30pm - 10:30pm

**ticket leh boli kat Sungei WAng 23/ 4 nieh yeeeee~~~~dont miss it...see u guys....:)

No comments: