Sunday 17 April 2011

penangan korea...hu3


BEAST


 lgu beast yg aku admire siot...bukan stakat dier punyer lirik yang kiut miut ala2 yoseob tp tarian dier yg simple and senang nk diikuti..g pon mmg sesuai lgu ni tuk pompuan2,.....hahhahahahhahaa...kan leh terperasan sendr..ngeh2..mmg best la...walaupon ad g 2-3 lagu yang best2 tp lagu ni amat2 menarik minat aku...:D....b2St da BeSt.............



2PM

2PM!!!sape yg x kenal 2pm kan3.......lgu ni pon best sgt2........kazen aku pon pelik nape lak aku leh ske ngan lagu2 camni...eeloo....2PM la best ok...lgu dier  pon rancak2...bukan sme but most of them, br la fresh nk dgr...:D


2AM

perghhh....ad org tanye aku....."awak, npe awk minat ngan 2am ni???pe yg best ngan dorang..dorang ni bukn tandingan ngan SujU pon...SujU lagi best la wak"....wah2..budak ni mmg x syg mulot kot....sbb pe aku plih 2am..sbb lgu2 dier, cr dier, style dorang.....aku bukan la nk kutuk SujU..coz aku pon minat sujU tp korang bandingkan lah antara suju n 2am mn yg pling ramai kearah keperempuanan>??suju right????korang tgk la Heechul 2..bapok abis..hu3...by the way...2-2 pon best....mn2 jew..2am dorang punyer vokal mantop....tp tarian kureng...suju lak vokal biase2 jew tp tarian superb...:D

No comments: