Sunday 17 April 2011

final exam!!!!!!!!!

pejam celik pejam celik....da nk start final exam..hu3...aduyai...perasaan ni berdebar2 nk p amik exam...stdy pon lom g..so that aku wat decision nk stop sme actvity aku hingga lah sampainye detik n waktu abis final.....so skank ni aku kena focus untuk final exam 100%..no play2 huh!.....ntah la aku pon da cam cuak giler2......n LIBRARY akn jd saksi camne aku stdy t....hajat aty nk stdy kat bilik jew tp, ad la 2,3 org kat bilik ni x reti2 nk diam n x reti nk hormat org....msg2 student so kena taw pe dier rules dier..bile org len ngah stdy keep quiet, silent...ni x..kalu org x lyn dier..lg la dier gelak buat2....ntah pe yg lucu pon aku x taw......nk tarik perhatian la kot...ko nk chatg ke ko nk pe...lantak ko la tp bile org ngah stdy tolong la hormat ckit.....bukan ssh sgt pon....give n take kate org....bertolak ansur..ni x...aku pon x fhm la manusia jenis camne...pe la nasib aku dpt housemate camni...aku nk sgt 1 rumah ad 2or3 org jew....br tenang...masing2 dok lam bilik masing2....stdy ngan aman..hu3..

No comments: