Friday 1 April 2011

My 1st Time as a blogger

ola ols...hahhahhaha...cam x percaya jew finally aku ad blog..hik3..blog ni ditubuhkan demi untuk aku meluahkn pe yg terlintas lam pemikiran aku ni...blog ni tempat aku nk merapu, mengutuk, memerli n memuji sape2 saje yg aku suka....hhehehe....semua ni cam mimpi pon ad..ntah pe yg rasuk aku sehingga tgn aku gtal nk pegang 'pakwe' aku ni n 'beruk' aku dan seterusnya mencreatekan satu blog tuk kepuasan aku sendr...hu3....ok2..so back to our story..emmm, p aku nk mengumpat eh....ok2 idea ku da bertandang dibenak aku nieh...hehhe..walaupon x segempak majalah gempak tp aku ad la story yg akan aku merapu kat cni..:D..2-3 bln nieh aku makin ary makin bz la pulak...bz ngan ape???ellooo...aku student ok, op coz la masalah aku pon lebih kurang sama ngan stdent2 yang len kan...pe g kalu bukan assgment yang bertimbun2 ala2 bukit tu n test yang cam LRT...hu3..da tu aku kena handle malam gala pra graduasi tuk senior2 aku..( tp aku incharge bhgian persembahan jew la)..tu membuat kan aku bertambah bz (sampaikan greeding taekwando aku x p;(sedih sih.. )nk wat camne kan da nama pon student..huk2 so redha jew la kan....after claz ptg td aku n group ad sesi fotography tuk yearbook my uni...perghhh..cam model pon ad rsenya..ahhaha..after that aku blik bilik rehat tuk 5 minit dan bersiap2 tuk keluo ke giant...atas alasan nk cuci mate yg penuh ngan taik mate nieh...so kitowang pon jln2 kat sana ngan duit yang terlampau "banyak" sehingga kitownag x taw nk beli p g..huk3...kitownag jln2 beli ape yg patot n melepak kat mcD sambil menikmati juadah yg disediakan dan dibyr dgn dit kami n kami dijamukan dgn aiskrim yg juga dibyr menggunakan duit kami..huh!..pas puas melepak kitowang trs blk ke destinasi yg ditujui.. smpai jew kat umah, aku terkejut rumah aku dilanda virus Oh Yeah!!alamak!!!!!pe ni wei, sme ckp da cam bapok lak..sampai aku pon terkena virus sekali nieh.....aiyayayyaa...pastu aku dpt 1 msg yg menyebabkan aku kena p induk esk...mak!!!!penat sihhhh....hu3..kalu ikotkan aty mlsnye aku nk p sbb mlm tu aku ad meeting lak:(..ish3..tp memandangkn kerna assgmnt yg akn di submit beberapa minggu lagi aku terpaksa pergi kesn walaupon aty x rela....sabo jew la, kalu x dpt sabo kite bako jew..ahhahahahah....fuhhh, penat gak aku dok menaip mende alah ni, assigmnt x nk lak aku menaip lama camni..hehehe..ok la beta mengundur diri utk beradu terlebih dahulu, kalu ad mase beta akan cerita kn lagi  pe yg beta alami...assalamualaikum wbt n selamat malam sme....

p/s:: PEACE NO  WAR...kite bako je~~~~~~~

No comments: